Teraz jest 22 sie 2017, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 cze 2017, o 11:38 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 cze 2017, o 11:17
Posty: 5
Budżet ubogi. Laik ze mnie totalny, ale waże ok 85 kg.
Szukam czegoś w skorupie

Widziałem test Spokey skylar ale obecnie kosztują one ok 380 zł co wydaje mi się sporo jak na chinola. Zresztą mierzyłem 45 i powiem, że szału nie było. Palec opierał się liner. Brak komfortu ruszania palcami. Jak bym miał kupić buta w tym rozmiarze to bym nie kupił. Czułem dyskomfort.

Za ok 200 zł są Powerblade fhx ale one w teorii mają tylko 28,9mm przy 45 więc o 3 mm mniej niż skylary.
Co myślicie o tych rolkach? Nie wiem czy jest sens w ogóle zamawiać do mierzenia skoro są mniejsze niż skylary.

Zostało coś jeszcze co bym do tych ~300 zł dostał? Używki odpadają, no chyba, że takie, że ktoś nie trafił w rozmiar i po kilku jazdach prawie nowe role odsprzedaje ze sporym upustem.

Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 19 cze 2017, o 09:41 przez victorek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 cze 2017, o 08:44 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 13:20
Posty: 47
poszukaj rollerblade fusion x3 (może być x5, x7 lub fusion 84) na szynie alu (ewentualnie kompozyt) na OLX.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 cze 2017, o 11:14 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 cze 2017, o 11:17
Posty: 5
k0gut napisał(a):
poszukaj rollerblade fusion x3 (może być x5, x7 lub fusion 84) na szynie alu (ewentualnie kompozyt) na OLX.

Nie ma w Warszawie. Zresztą Wątpie by role za 600 złktoś odsprzedał za 300 zł prawie nówki a tyranych to nie kupie.
Czy Powerslide/Playlife Legion dają rade

Ewentualnie co jest lepsze, powerslide legion czy Powerslide Bronx?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 3 cze 2017, o 07:40 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 29 kwi 2014, o 23:17
Posty: 150
Dobrze Ci radzi powyzej. I ta tez tak doradze. Lepsze uzywane role ale z wyzszej polki niz tani badziew. Nie musisz szukac tylko w wawie przeciez istnieje takie cos jak wysylka za pobraniem. Kupujesz uzywki do tego jakis liner nowy i masz role jak sie patrzy. Jakbym mial 3 stowy to bym szukal wlasnie w ten sposob albo wzią cos na raty.
Powatpiewam ze ktos doradzi ci cos z tych rolek o ktorych piszesz z prostego powodu - nikt kto sie tu zapusci nie jezdzi w czyms takim wiec i o ocene tego bedzie ciezko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 17 cze 2017, o 22:57 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2014, o 22:36
Posty: 393
Tak samo jak koledzy, lepiej coś markowego, jak musisz mocno oszczędzać to zobacz jeszcze RB Storm/RB80, jeżdżę od jakiegoś czasu w RB80 i to całkiem fajna rola, może coś trafisz na necie z drugiej ręki. Musisz sobie zdawać sprawę że ten budżet jest dość budżetowy ;) zdecydowanie lepiej dołożyć 100-200zł i kupić coś markowego, na nie zaoranym podwoziu, wydając trochę więcej, zaoszczędzisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 19 cze 2017, o 09:40 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 cze 2017, o 11:17
Posty: 5
Panowie zmiana budżetu.

500 zł max do wydania. Co dostane z tych dobrych marek w twardej skorupce z zapięciami na klamry ( metalowe)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 20 cze 2017, o 09:42 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2014, o 22:36
Posty: 393
Najpierw wybierz się na przymiarki, potem myśl co kupić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 20 cze 2017, o 23:09 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 cze 2017, o 11:17
Posty: 5
Mierzyłęm juz kilka rolek tylko po co mnie mierzyc egzamplarze ktorych nie kupie..
Interesuje mnie coś za ok 500 zł. Zamawiać to bede tam gdzie taniej czyli pewnie z neta. NAjwyżej będę zwracał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL