Teraz jest 24 kwi 2018, o 11:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 13:44 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 6 wrz 2013, o 13:04
Posty: 6
Witam,

Z racji tego że jest to mój pierwszy post, witam użytkowników forum FSK!

A teraz do sedna, otóż zamontowałem sobie klamrę Rollerblade, do rolki Rollerblade Fusion X3.

->Zdjęcie<-

I dopiero po wybraniu się na rolki usłyszałem je... to jakiś horror po prostu, tak głośno klekoczą! Poszukałem na necie opinii i okazało się że ludzie też mają z nimi problemy.

I tu moje pytanie, możecie mi polecić jakieś dobre, sprawdzone klamry, najlepiej aluminiowe, które nie klekoczą i dobrze spinają kostkę? Te klamry które już mam, wylądują na dole z buckle protectorem, zamontuje je ciasno tak aby nie latały.

Chciałem od razu na dział kupię napisać, ale pomyślałem że może poradzę się was najpierw.

Z góry dzięki, pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 14:00 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
Hej!
Te klamry RB są zajebiste moim skromnym zdaniem.... to że klekoczą delikatnie ot nie problem, wszystkie klamry "z pompką" tak mają, np. w xsjado jest jeszcze głośniej.

Mogę polecić ci klamry marki Salomon aluminiowe z blokadą, do kupienia na ebuy.com

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 14:17 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 21:23
Posty: 297
1. To najlepsze klamry z jakimi miałem do czynienia, siermiężność ich wykonania przekłada się na jakość...
1a. A klekoczą dlatego, że nie dopinasz ich na sztywno... Dlatego też patrz punkt drugi...
2. Rzep na górze spokojnie wystarczy, natomiast jeżeli klamry, to podobne jak PS stosuje w nowych modelach... takie coś bym wstawił, pozostaje pytanie..
2a. Tylko po co?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 14:29 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 23 lip 2012, o 10:13
Posty: 140
jeśli masz dłuższe sznurowadła możesz po prostu wsadzić je pod pompkę i docisnąć, ja tak zawsze robiłem i mi nie klekotało


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 17:24 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 6 wrz 2013, o 13:04
Posty: 6
~mer ja rozumiem dobre chęci i tak dalej ale pseudo eskperckie wypowiedzi mnie nie satysfakcjonują. To chyba logiczne że jak zamontowałem klamry, to tylko z tego powodu że rzep mi nie wystarczył. Przy szybkiej jeździe rzep nie wystarczy, uda mi się go zapiąć ciasno, ale po godzinie sie luzuje, i język wypada z jednej strony. A nie musze chyba pisać że nagle luźniejsza noga przy szybkiej prędkości to nie jest bezpieczna rzecz.
Twoje pytanie po co, to pytanie retoryczne?

Klamry klekoczą NAWET przy zapięciu na max, takie po prostu już są.

@przem ek - dzięki, też o nich myślałem ale nie mogłem ich nigdzie znaleźć, jak mówisz że na ebaju, to poszukam tam, dzięki za info!

@ron1 - no niestety, sznurowadła mam krótsze : P

Edit: czy klamra salomona aluminiowa nie będzie na góre za krótka?
Edit2: Zmierzyłem, będzie jednak git : P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 19:21 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 20:54
Posty: 508
Lokalizacja: Nowy Sącz
no to się ~mer dowiedziałeś :D jest takie powiedzenie, że za jeden dobry uczynek świat odpłaci dwoma złymi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 wrz 2013, o 20:28 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
Są długie, i szerokie, nadaja się doskonale.
http://www.ebay.com/itm/SALOMON-INLINE- ... 4610c10727

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 7 wrz 2013, o 11:15 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 6 wrz 2013, o 13:04
Posty: 6
@przem ek - właśnie je zamówiłem, dzięki za info. Leci piwko : P

@wujek - twoim zdaniem w jaki sposób miałbym odpowiedzieć na głupie pytanie, jakoś inni użytkownicy mi pomogli niezmiernie. I zamiast pisać i czekać na dziale "kupie/sprzedam" klamry już do mnie idą : P


Temat do zamknięcia w sumie : P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 7 wrz 2013, o 15:22 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 21:23
Posty: 297
Cytuj:
~mer ja rozumiem dobre chęci i tak dalej ale pseudo eskperckie wypowiedzi mnie nie satysfakcjonują. To chyba logiczne że jak zamontowałem klamry, to tylko z tego powodu że rzep mi nie wystarczył. Przy szybkiej jeździe rzep nie wystarczy, uda mi się go zapiąć ciasno, ale po godzinie sie luzuje, i język wypada z jednej strony. A nie musze chyba pisać że nagle luźniejsza noga przy szybkiej prędkości to nie jest bezpieczna rzecz.
Twoje pytanie po co, to pytanie retoryczne?

To teraz ja Ci odpowiem...
1. Nie jestem ekspertem to raz - więc jeżeli liczyłeś na takową odpowiedź z mojej strony, to będąc zaskoczonym niezmiernie dziękuję za wiarę w moją wiedzę.
2. Do szybkiej jazdy jak to nazywasz, stosuje się raczej rolki innego typu niż fusion (chyba, że oczywiście nie zrozumiałem Twojej definicji szybkiej jazdy - jakkolwiek a propo luzów w cuffie przy szybkiej jeździe to w panczenach nie zauważyłem cuffa... może ślepy jestem ;) ).
3. Przyczyną skręcającego się języka raczej nie jest "niedopięcie" góry, ale krzywe jego przyszycie. Ja jeżdżę na totalnie luźnym cuffie i nie mam tego problemu. Wydaje się, że lepszym rozwiązaniem w tej sytuacji byłaby wymiana linera lub wizyta u szewca w celu wczepienia nitów pod sznurowadła do samej góry. Powody, dla których rozwiązałbym to w ten sposób są dwa, bardzo prozaiczny jak waga rolki, bo same fusiony sporo ważą. Drugi to hipoteza poparta obserwacjami i włąsnym doświadczeniem - klamrą żeby uniknąć przesuwania się języka, będziesz musiał się spiąć mniej więcej tak, aby odciąć dopływ krwi, plus dodatkowo mocno się usztywnisz, a i tak idę o zakład że język będzie pracował i z czasem się przesunie.
4. Może ja mam jakieś spaczone podejście, ale kurde poprawienie rzepa raz na godzinę to nie był dla mnie jakiś szczególny wysiłek tak fizyczny, jak intelektualny.

Ale to oczywiście kwestia preferencji... :)

PS. Podobny problem mają niektórzy kierowcy... oczekują Mercedesa S, lecz pech chciał, że mają dużego fiata. Natomiast życie pokazuje, że bezczelnością i arogancją nie da się nadrobić powyższych braków....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 7 wrz 2013, o 20:58 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2013, o 09:21
Posty: 44
~mer napisał(a):
3. Przyczyną skręcającego się języka raczej nie jest "niedopięcie" góry, ale krzywe jego przyszycie. Ja jeżdżę na totalnie luźnym cuffie i nie mam tego problemu. Wydaje się, że lepszym rozwiązaniem w tej sytuacji byłaby wymiana linera lub wizyta u szewca w celu wczepienia nitów pod sznurowadła do samej góry. Powody, dla których rozwiązałbym to w ten sposób są dwa, bardzo prozaiczny jak waga rolki, bo same fusiony sporo ważą. Drugi to hipoteza poparta obserwacjami i włąsnym doświadczeniem - klamrą żeby uniknąć przesuwania się języka, będziesz musiał się spiąć mniej więcej tak, aby odciąć dopływ krwi, plus dodatkowo mocno się usztywnisz, a i tak idę o zakład że język będzie pracował i z czasem się przesunie.


Z tego co widziałem to wiele osób narzeka na przesuwanie się języka w standardowym linerze od Fusion-ów. To tak tylko na marginesie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL