Teraz jest 17 lip 2018, o 07:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 paź 2011, o 21:24 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
Witam. W moich Fila NRK BX liner dokonuje żywota. Mam zatem pytanie o jakieś alternatywy dla niego.
Ze swej strony troszkę już się rozglądnąłem w tym temacie i znalazłem - wydaje mi się podobne - z Seba FR1. Może ktoś próbował użyć ich w NRK ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 paź 2011, o 21:41 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4586
Podobna skorupa więc będą pasowały.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 lis 2011, o 10:51 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 2 cze 2011, o 16:51
Posty: 660
Seba Fr1 albo jakiś Jug - tutaj niestety ceny znacznie większa.
Ewentualnie można poszukać jakiś tanich Sifika


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 lis 2011, o 11:28 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2011, o 17:32
Posty: 271
zbaczając lekko z tematu a jaki liner do Fusion X3 ? Bo mój zaczyna się deformować i mnie trochę zaczyna uwierać


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 lis 2011, o 14:35 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
pawione napisał(a):
Seba Fr1 albo jakiś Jug - tutaj niestety ceny znacznie większa.
Ewentualnie można poszukać jakiś tanich Sifika


Jug-i są poza moim budżetem :(
Obecnie jest sporo przecen na linery np. w Hedonskate. Ale żaden z tych linerów nie jest sznurowany. Nie wiem czy będą pasowały i czy rzep i klamra wystarczą mi do pewnego "czucia" rolki. Chyba podjadę w czwartek do sklepu i sprawdzę empirycznie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 7 lis 2011, o 09:55 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 2 cze 2011, o 16:51
Posty: 660
Najlepiej podjechać, a jak liner jest mega tani to zawsze szlufki na sznurówki można dorobic :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 18 lis 2011, o 23:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
Byłem, sprawdziłem, zapodaję. Z tanich linerów nic nie spasowało. Jedyny w moim rozmiarze liner, który mógł się okazać pasującym do NRK BX, to USD Phoenix, jednak ze względu na cenę (259,00 PLN), nawet go nie przymierzałem. Chyba zatem pozostaje liner z Seba FR1 za ok. 160,00 PLN.
Póki co jednak pojeżdżę na stock-owych, a jak już spadnie śnieg, to spróbuję podrzucić je jakiemuś szewcowi do naprawy. Zobaczę co z tego wyjdzie.

BTW: wyprawa do sklepu okazała się na swój sposób owocna. Dostałem gratisowo śruby do cuff-a, którymi zastąpiłem zerwane nity :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 gru 2011, o 23:05 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
Kupiłem używany liner Sifika Chicago (rozmiar 42) do nabytych wcześniej na Allegro używanych USD Throne Classic, gdzie stockowy liner był jednak zbyt mały na mnie (rozmiar 41). Shell Throne'ów jest rozmiaru 41-42 i Chicago bez problemu spasowało.
Po obadaniu Throne + Chicago wpakowałem kontrolnie liner do NRK BX i ... pozytywne zaskoczenie. To samo czucie co w stockowym linerze NRK BX rozmiar 43. Inna sprawa, że stockowy liner trzymał dobrze może przez pierwsze parę tygodni, a potem, po rozbiciu, musiałem dociągać na chamca sznurówkami, rzepem i klamrą, żeby było wystarczające czucie rolki. Jeszcze inną sprawą jest, że obecnie w NRK BX mam zamiast rzepa, klamrę (z NRK Black), którą jestem w stanie znacznie lepiej dociągnąć shella.
Reasumując - jest dobrze. Jak wyschnie asfalt, ruszam testować setup NRK BX z Chicago, a stockowe linery idą do szewca :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, o 02:57 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
Trochę już pojeździłem z Sifika Chicago i muszę powiedzieć, że nie ma tej wygody jaką daje stockowy liner. Być może wynika to z braku możliwości sznurowania Chicago, a co za tym idzie - z konieczności mocniejszego dociągnięcia na klamrach, a może po prostu z faktu, że liner stockowy został przygotowany konkretnie pod tego shella i jest grubszy tam gdzie jest większy ucisk...
Zatem po pierwszej jeździe w Chicago byłem "pouciskany" w okolicach kostki. Niestety, ze względu na kapryśną pogodę, nie miałem możliwości pojeździć dzień po dniu, a to by dało odpowiedź czy pojawią się otarcia, bądź odciski. Spróbowałem więc podejść do sprawy inaczej - sprawdzić czy jest możliwa jazda z na tyle luźnym zapięciem, żeby nie czuć było bolesnego ucisku. Na początku dociągałem zatem na klamrach maksymalnie, a potem - w trakcie jazdy - gdy pojawiał się ucisk, luzowałem trochę (głównie klamrę 45 st.). Efekt był taki, że czułem luz w rolce i pięta trochę się unosiła, ale jazda była możliwa, a z czasem zupełnie przestało mi to przeszkadzać :)

Natomiast niewątpliwym plusem stosowania Chicago jest - w moim przypadku - zakres pracy klamry 45 st. Mam na myśli to, że zużywają się zupełnie inne ząbki niż w przypadku stockowego linera (a w klamrach z NRK Black/Road ząbki zużywają się naprawdę szybko). Jeśli uda mi się naprawić stockowy liner, to używając go na zmianę z Chicago znacznie wydłużę czas życia klamer 45 st.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL