Teraz jest 21 sty 2018, o 19:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2011, o 16:26 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 19:21
Posty: 39
W końcu po kilku tygodniowych bojach dorwałem klamry które pasują do X3 (te do modelu Solo). Bardzo liczę na jakieś wskazówki co należy z nimi zrobić. Mam dwa paski, dwie klamry, 6 śrubek, 6 podkładek, 4 coś co przypomina jakieś nakrętki.

Do tego jeszcze dokupiłem buckle protectory.

Widziałem że kilka osób z forum ma klamry costumowe w Fusionach, bardzo liczę na ich pomoc :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, o 16:35 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2011, o 20:22
Posty: 233
Tu Siwy opisał między innymi zamianę rzepów na klamry showthread.php?tid=184

_________________
rock'n'rollki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, o 11:26 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2011, o 17:32
Posty: 271
Nie chce mi się całego forum kopać, a mam troche hajsu i chcę wymienić te cholerne rzepy na klamry. Jakie klamry do Fusion X3 ? W polsce jakieś dostanę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, o 12:32 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 19:21
Posty: 39
Kein napisał(a):
Nie chce mi się całego forum kopać, a mam troche hajsu i chcę wymienić te cholerne rzepy na klamry. Jakie klamry do Fusion X3 ? W polsce jakieś dostanę ?



Aktualnie w Polsce nigdzie nie dostaniesz. Ja szukałem i sprawdzałem 3 tygodnie i zdecydowałem się na http://www.thisissoul.com/misc/226-roll ... uckle.html

Tam niby po holendersku pisze, że w zestawie nie ma śrubek ale wystarczy do nich maila napisać, czy mogą dołożyć i to zrobią - bardzo miła i szybka obsługa klienta, widać że bardzo im zależy. Paczka do polski kosztuje 6 euro, idzie 3 dni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, o 18:15 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 19:21
Posty: 39
Mimo że byłem ostrzegany, że zmiany z rzep na klamry to trochę roboty to AŻ tyle to się nie spodziewałem... no ale czego można oczekiwać po chińszczyźnie. Mimo że za klamy+protektory zapłaciłem nie mało to i tak zabawy było zdecydowanie za dużo. Nie wiem jaki geniusz w RB wymyślił aby rzepy były mocowane za pomocą nitów, tak trudno zastąpić je śrubkami? Przecież łatwy demontaż/montaż bardziej się przyczyni do costumowania (= więcej kasy dla RB)

Co do różnicy między rzepami/klamrami = niebo a ziema :-) teraz noga trzyma jak wtopiona w liner, jutro będę testował na ulicach. Wcześniej jak miałem zapiętą rzepę czy odpiętą nie czułem różnicy.

P.S. Do czego są dwie dodatkowe śrubki+podkładki dodawane przy klamrach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, o 18:53 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2011, o 20:16
Posty: 444
Co Wy mówicie ? Ja sam do 2 par rolek zakładałem klamry w miejscach w ogóle do tego nie przeznaczanych przez producenta i zajmowało to maks 30 minut. wiertarka- 4 dziurki ( czy tam zależy od klamry) wkręcenie i jazda. Rozwiercanie nita ( jak sie ma wiertarke) to przecież nie problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, o 19:11 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 19:21
Posty: 39
1. Podczas rozwiercania nita nit zaczyn się kręcić, ciężko czymś go od środka złapać. (może mam za duże łapska? )
2. Trzeba uważać aby nit się nie nagrzał podczas wiercenie.
3. Różne wady klamry/protektora które mogą wymagać ingerencji. W moim przypadku był to zły odlew protektora :x

Koniec marudzenia :P udało się więc mogę być zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 paź 2011, o 19:25 
Offline
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 11:59
Posty: 2152
Ja nity rozwiercam tak: robię wgłębienie gwoździem/nakłuwakiem na środku nita by wiertło się nie przesunęło i dociskam mocno. Nic się nie kręci. Rozwiercałem tak nity od cuffa w skorupach Tecnica, oraz nity na których były zamontowane w nich klamry (akurat takie same, jak w Twister - dałem znajomemu) i poszło szybko i bezproblemowo. A jak dodaje się klamry np. do rolek agresywnych, które nie mają nawet rzepów do trzymania kostki, nawet wiertarki posiadać nie trzeba - rozgrzać gwóźdź o odpowiedniej średnicy i jazda (no, potrzebny jest palnik lub opalarka czy kuchenka gazowa lub elektryczna - bo na indukcyjnej to raczej nie da rady ;) )

A Siwy poszedł jeszcze inną drogą i nity odciął.

_________________
Fuck trendy, faulty complexity, get working, proven simplicity. Ride Rollerblade skates - Fusions or Twisters.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 24 maja 2014, o 18:24 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 29 maja 2013, o 07:36
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa
Przeniosłem moje pytanie do tego wątku. Chyba tu powinno być.

W którym dokładnie miejscu zamontować górną klamrę w X3? Mam klamrę Salomona.
Czy trzeba jakoś zabezpieczyć język linera? W X3 już nie ma tych skrzydełek, które go chroniły.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL