Teraz jest 17 paź 2018, o 05:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 sie 2011, o 20:14 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 3 maja 2011, o 19:26
Posty: 102
Witam, czy jest jakiś sposób na regulacje cuffa w rollerblade x5, aktualnie jest tak skręcony że w ogóle się nie rusza "przód-tył" a ja z przyzwyczajenia do starych rolek muszę mieć teraz wszystko porozpinane ;P W dodatku w czasie jazdy strasznie gniecie mnie w kostki ;/ Jest na to jakiś sposób ?
PS. Rolki są nowe ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 13 sie 2011, o 20:28 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 22:17
Posty: 585
hmm, nie :D masz nity wiec nic nie zrobisz, a gniecie w kostki bo taka budowa shella;/ też tak miałem jak jezdzilem w modelu agresywnym kumpla (ten sam but)

_________________
NPBKKNJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 13 sie 2011, o 20:59 
Offline
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 11:59
Posty: 2152
Na gniecenie niewiele poradzisz, możesz spróbować podnieść stopę podkładkami o jakieś 4mm, w ostateczności zmienić liner. Taka specyfika rolek, że sporo osób ma podobne problemy. Ja mimo że jestem wielkim zwolennikiem Fusion, musiałem też modować swoje rolki żeby w nich komfortowo jeździć. Mój znajomy natomiast termoformował skorupę innych rolek opalarką, przy podobnym problemie, ale z tym trzeba uważać!

Regulacji cuffa w tych rolkach nie ma, ale pocieszę Cię, że cuff po pewnym czasie zaczyna się ruszać przód-tył lepiej, tylko plastik musi się "dotrzeć" a i nit trochę "rozluźnić". Trzeba to rozjeździć.

W ostateczności, możesz rozwiercić nity i zastąpić je śrubami, polecam Razors, bo są z dobrego metalu, z Powerslide (USD etc.) nie mam dobrych przeżyć. Oczywiście musisz kupić śruby plus receivery (nie znam słowa w rodzimym języku) np:

http://www.grindhouse.eu/en/Shop/RAZORS/Cuffs---Cuffschrauben/RAZORS-Cuff-Screws.html

Mając cuff na śrubach, możesz regulować luz poprzez siłę dokręcenia.

_________________
Fuck trendy, faulty complexity, get working, proven simplicity. Ride Rollerblade skates - Fusions or Twisters.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 13 sie 2011, o 21:32 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2011, o 20:16
Posty: 444
możesz też wymienić cuff na szerszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 13 sie 2011, o 22:21 
Offline
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 11:59
Posty: 2152
To chyba niewiele zmieni, bo ciśnie najczęściej i tak sama skorupa w okolicach nitów. Ale można spróbować. Pasują cholewki TRS, jako tako podchodzą też Remz i Razors.

_________________
Fuck trendy, faulty complexity, get working, proven simplicity. Ride Rollerblade skates - Fusions or Twisters.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 20:47 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 3 maja 2011, o 19:26
Posty: 102
Wyciągnąłem liner, włożyłem spowrotem. Jest troszkę lepiej mam spuchniętą kostkę i ta ciśnie mnie okropnie, aczkolwiek z drugą jest w miarę ok. Rolki i tak muszę wiązać z pewnym luzem co niestety średnio wpływa pewność przy wykonywaniu jakiś skoków. Mam nadzieje ze rolka się rozjeździ ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 22:36 
Offline
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 11:59
Posty: 2152
WiktoR napisał(a):
Wyciągnąłem liner, włożyłem spowrotem.


Jeżeli to ta procedura zrobiła różnicę, to chyba nadajesz się do Hogwartu! :D:D:D

_________________
Fuck trendy, faulty complexity, get working, proven simplicity. Ride Rollerblade skates - Fusions or Twisters.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 15 sie 2011, o 09:52 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 3 maja 2011, o 19:26
Posty: 102
No wiesz :D jak chcesz mogę Ci też coś wyczarować :P Dzisiaj montuje sznurówki z moich łyżew bauera może będą lepsze od oryginalnych...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL